مانافام - لوگو حاشیه دار

لیست مقالات مانافام بلاگ

میکروکانولای مانافام G23 MoreFlex چه فرقی با G23 LessFlex دارد؟

تاریخ انتشار: 1402/08/24

میکروکانولای مانافام G23 MoreFlex و G23 LessFlex

 

 حتما پیش آمده است که در هنگام تزریق ژل احساس کرده اید اگر میکروکانولا انعطاف بیشتری داشت می توانستید قدرت مانور بیشتری داشته باشید و در نتیجه کارتان به نحو بهتری انجام شود. یا ممکن است دوست داشته باشید که ژل با سرعت و سهولت بیشتری تزریق شود. همچنین برعکس، گاهی اوقات که قرار است در یک موضع فشار بیشتری از حالت معمول برای ورود یا حرکت کانولا وارد کنید، دوست دارید استحکام بیشتری از یک کانولا را تجربه کنید.

در طی سالیان تولید این محصول تحت برند مانافام، همواره از بازخوردها و نظرات متخصصان و پزشکان هر حوزه برای بهبود روز به روز و ارائه محصولات کامل تر بهره برده ایم و سعی کردیم با لحاظ کردن این بهبودها در محصول رضایت بیشتری کسب کنیم. بر همین اساس در طی بازخوردهای دریافت شده متوجه شدیم در برخی گیج ها دو نوع نیاز متفاوت توسط پزشکان وجود دارد که در هنگام کار با میکروکانولا ها با آن برخورد دارند. یکی اینکه گاهی به انعطاف پذیری و عبور بیشتر ژل از کانولا نیاز دارند و گاهی از کانولا استحکام بیشتری انتظار دارند.

از طرفی برندهای پیشرو در بازار جهانی نیز این موضوع را دریافته و طی زمان به سمت حل این مساله رفته اند. از آنجا که مانافام تولید کننده دانش بنیان و اولین تولید کننده رسمی این محصول در بازار ایران است و به نوعی رهبر این بازار در کشور به شمار می رود، تصمیم گرفتیم تا با برآورده کردن این نیاز کادر پزشکی، مسوولیت خود را به بهترین نحو به انجام برسانیم. به این ترتیب دو زیر مجموعه از برند مانافام به وجود آمدند که MoreFlex و LessFlex نام گرفتند. اما MoreFlex و LessFlex دقیقا چه هستند و چه کاری می توان با آنها انجام داد؟

 

 

G23 MoreFlex انعطاف و عبور ژل بیشتر

 

 

 

کانولای مانافام در گیج 23 دارای یک زیربرند به نام MoreFlex است که شرکت تولید کننده میکروکانولای مانافام به دلیل سابقه طولانی در تولید انواع کانولاهای پزشکی، خواص مکانیکی لوله های به کار رفته در این محصول را به گونه ای انتخاب کرده است که باعث انعطاف پذیری بالاتر آن شده است.

همچنین دیواره این لوله ها نازک تر بوده و در نتیجه قطر داخلی لوله افزایش پیدا می کند. به این ترتیب مقدار ژل بیشتری از آن عبور خواهد کرد.

MoreFlex همان طور که از نامش پیداست، دارای انعطاف بیشتری است و به شما کمک می کند به صورت موثرتری قدرت مانور خود را افزایش دهید و در همین حال ژل نیز به راحتی و با دبی بیشتری از کانولا عبور کند.

 

 

G23 LessFlex استحکام بیشتر در زیر فشار بیشتر

 

 

 

اما این شرکت در محصول LessFlex که زیربرند دیگری از میکوکانولای مانافام است در گیج 23 تغییراتی ایجاد کرده است که خواص مکانیکی را تا حدی افزایش داده است. به این ترتیب محصول دارای استحکام بیشتری نسبت به حالت مقابل آن یعنی MoreFlex پیدا کرده است. در این حالت عبور ژل به اندازه حالت MoreFlex نیست اما در عوض استحکام لوله بیشتر است تا به راحتی در جایی که این استحکام به کار می آید و خواص انعطاف پذیری کمتری مورد نیاز است به کار رود.

—————————

سوالات متداول:

  • آیا MoreFlex و LessFlex در نقطه مقابل هم قرار دارند؟

در یک جمع بندی کلی می توان گفت این دو از نظر انعطاف پذیری در مقابل هم هستند اما این طور نیست که از میانگین یک کانولای فرضی فاصله زیادی داشته باشند بلکه می توانید این طور در نظر بگیرید که خاصیت انعطاف پذیری اندکی در MoreFlex تقویت شده و این خاصیت در LessFlex اندکی کم شده است.

  • آیا MoreFlex اصلا استحکام ندارد؟

خیر این طور نیست که MoreFlex کم شدن استحکام خارج از محدوده داشته باشد، بلکه این کم شدن استحکام در حدود استاندارد این محصول بوده و در عوض انعطاف پذیری تقویت شده است.

  • آیا LessFlex اصلا انعطاف ندارد؟

خیر. در محصول LessFlex مقداری لوله کانولا تقویت شده است که از نظر خمش و در عین حال استحکام در محدوده استاندارد لوله های پزشکی باشد و در عین حال نیاز متخصصان برای داشتن استحکام بیشتر را برآورده نماید.

 

  • آیا این دو فقط برای گیج 23 وجود دارند یا در گیج های دیگر هم می توان LessFlex و MoreFlex را دید؟

در حال حاضر فقط برای گیج 23 این دو زیر برند تعریف شده و تولید می شوند. گذشته از اینکه در سایر گیج ها این موضوع کمتر دیده شده است، اما هر گاه این نیاز و بازخورد از جانب متخصصان و بازار مصرف میکرو کانولا به ما داده شود، به دلیل تحقیقات اولیه و تسلط بر تولید، امکان انجام آن وجود خواهد داشت.