مانافام - لوگو حاشیه دار

لیست مقالات مانافام بلاگ

به سایزهای میکروکانولای مانافام 2 طول جدید افزوده می شود

نظر به درخواست پزشکان و همکاران محترم دو طول جدید به سایزهای موجود در میکروکانولای مانافام افزوده شد.

تاریخ انتشار: 1402/04/11

2 طول جدید به سایزهای موجود میکروکانولای مانافام افزوده شد

 

همان طور که می دانید برای انجام درست هر کاری باید ابزارهای لازم برای آن وجود داشته باشد و این موضوع وقتی حساس تر می شود که یک پزشک برای انجام یک عمل بر روی بیمار نیاز به ابزارهای خاصی داشته باشد. شرکت تبیان افزار به عنوان تولید کننده داخلی سرسوزن های تخصصی پزشکی، و تولید کننده برند مانافام در دسته محصولات زیبایی، پوست و مو، با درک این موضوع همواره تلاش داشته است تا این نیاز پزشکان و کادر درمان به ابزارهای تخصصی را با تنوع و کیفیت مناسب فراهم نماید.

پس از ایجاد بهبود در سرسوزن ورود در برخی سایزهای میکروکانولا که توضیح آن در خبری تحت عنوان تغییر سرسوزن ورود در برخی سایزهای میکروکانولای مانافام آمد، نظر به درخواست پزشکان و همکاران محترم مبنی بر مصرف دو سایز G23 و G25 در طول 70 میلیمتر از این محصول، در جهت پایبندی به اصول رضایت مشتری، این دو سایز نیز به محصولات مانافام اضافه گردید و در دستور کار تولید قرار گرفت.

سایز-جدید-میکروکانولا-مانافام

لذا پس از آماده سازی مقدمات، از تاریخ 1402/06/1 محصولات جدید وارد بازار مصرف شده و برای همکاران و فروشندگان محترم از این تاریخ سایزهای جدید زیر نیز علاوه بر محصولات قبلی (که لیست آن در این صفحه قابل مشاهده است) در دسترس و قابل سفارش خواهند بود:

عنوان محصول و طول (میلیمتر) تاریخ ورود به سبد محصولات
میکروکانولا G23*70mm 1402/06/1
میکروکانولا G25*70mm 1402/06/1
 
 
 

—————————

در راه ایجاد تنوع در محصولات مانافام و بازکردن دست پزشکان در انتخاب ابزار مناسب و اجرای این سیاست نیاز است تا با بهره گرفتن از نظرات خبرگان این حوزه که شامل پزشکان و متخصصین درمان می باشند، ابزارهای تخصصی مورد نیاز این حوزه از پزشکی شناسایی و در دستور کار تولید قرار گیرد. به این ترتیب مشتاقیم تا این نظرات را از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما هر چه بیشتر دریافت کنیم. از اینکه با مانافام در ارتباط باشید خوشحال بوده و برای انجام بیشتر تغییرات انرژی خواهیم گرفت.