مانافام - لوگو حاشیه دار

برنامه ارسال نمونه رایگان

شما می توانید به راحتی و با پر کردن چند فیلد ساده در برنامه ارسال نمونه رایگان سایت مانافام ثبت نام کرده و پس از دریافت نمونه و استفاده از آن با خیالی آسوده به جمع بزرگ همراهان ما بپیوندید. توجه داشته باشید که این برنامه مخصوص پزشکان است و تنها برای آشنا شدن این بخش با محصولات مانافام تدارک دیده شده است.

چنانچه شما  از همکاران فروش ما هستید و نیاز به دریافت نمونه دارید می توانید از طریق صفحه ویژه این کار با ما در تماس باشید تا با راهنمایی کامل کارشناسان فروش از تمامی شرایط و امکانات تدارک دیده شده برای خودتان آگاه شده و بهره مند گردید.

قوانین ارسال نمونه رایگان:

  • توجه داشته باشید که این برنامه مخصوص پزشکان است و چنانچه در هر یک از مراحل کار مشخص شود که شما پزشک نبوده و یا به هر نحو مجاز به استفاده از این محصول نیستید، این حق برای تیم مانافام محفوظ است که این سفارش را لغو نماید.
  • شما تعهد می نمایید که مشخصات درج شده در فرم مربوط به شخص شما بوده و از مشخصات دیگران برای این منظور استفاده نمی نمایید.
  • کلیه اطلاعات اخذ شده در این فرم جزو موارد حریم خصوصی ارائه دهنده بوده و مانافام از قرارد دادن آنها در اختیار دیگران خودداری می نماید.
  • از این اطلاعات جهت ارتباط های بعدی و تشخیص صحیح بودن هویت درخواست دهنده استفاده شده و از نشانی ها برای ارسال بسته پستی استفاده خواهد شد.
  • چنانچه شرکت ارسال کننده (مانند شرکت پست) به هر دلیلی از ارسال بسته به مناطقی از کشور خودداری نماید، وظیفه ارسال بسته از مانافام ساقط خواهد شد.

ارسال نمونه رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .