مانافام - لوگو حاشیه دار

لیست مقالات مانافام بلاگ

چگونه میکروکانولای مانافام را به رایگان دریافت کنیم؟

آیا شما هم دوست دارید به عنوان یک پزشک یک محصول را به رایگان تست کنید و سپس انتخاب خود را انجام دهید؟ پس با ما همراه باشید تا به راحتی درخواست خود را برای دریافت نمونه میکروکانولای مانافام ثبت کنید و آن را درب مطب بدون هیچ هزینه پنهانی دریافت کنید.
مقدمه:

خیلی از مواقع پیش می آید که در هنگام خرید یک کالا به خصوص یک محصول مصرفی حوزه زیبایی و پوست و مو که هر روز با آن سر و کار دارید مانند میکروکانولای مانافام (کانولای بلانت)، به دلیل آنکه تا کنون این محصول را استفاده نکرده ایم، در انتخاب خود شک داریم و از آنجا که عموما ما انسانهای محتاطی هستیم، هیچ وقت به مزایای این محصول در مقابل دیگر محصولات مشابه موجود در بازار نرسیده و از آن محروم می مانیم. با اینکه مانافام دارای کلیه تاییدیه های ملی و بین المللی در محصول میکروکانولای بلانت است و کیفیت کالا توسط سازنده برای فروشندگان و پزشکان تضمین می شود اما ممکن است هنوز هم پزشکانی مایل باشند از این امکان که به رایگان فراهم شده است استفاده کنند و با اطمینان صد در صدی اقدام به خرید نمایند. ما نیز خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم همکارانی داشته باشیم که مورد اطمینان صد در صدی آنها هستیم.

برای این منظور در مانافام برنامه ای وجود دارد که با درک این شرایط برای پزشکان محترم، قصد دارد برای اولین بار در کشور نمونه میکروکانولای مانافام را کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای (حتی هزینه ارسال) به دست آنها برساند.

 


پرسش: برنامه ارسال نمونه کاملا رایگان میکروکانولای مانافام تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

این برنامه در حال حاضر در حال اجرا است و در هر ماه در خصوص ادامه آن تصمیم گیری می شود. خبر خوب آنکه در  تابستان (ماه های تیر، مرداد و شهریور)  1402 این برنامه ادامه خواهد داشت.


 با اینکه فرایند کار بسیار بسیار ساده است، برای آنکه مطمئن شویم در ثبت نام شما مشکلی وجود نخواهد داشت، ما نحوه ثبت اطلاعات و دریافت تاییدیه از سایت را در دو حالت گوشی موبایل و صفحه کامپیوتر در زیر آموزش خواهیم داد.

الف- روش ثبت نام برای دریافت نمونه میکروکانولای مانافام به صورت کاملا رایگان (آموزش تصویری گام به گام در مرورگر کامپیوتر)

وارد سایت www.manafam.com شوید.

1- از قسمت منو بالای سایت بر روی گزینه برنامه ارسال نمونه رایگان کلیک کنید.

نمونه میکروکانولا 1

2- در این بخش فیلد های ستاره دار را تکمیل نمایید.

نمونه میکروکانولا 2

3- در این قسمت تیک تایید قوانین را بزنید.

نمونه میکروکانولا 3

4- ثبت درخواست را بزنید و پیغامی با عنوان «فرم با موفقیت ثبت شد» را مشاهده خواهید کرد.

نمونه میکروکانولا 4

5- زمانی که که پیغام «فرم با موفقیت ثبت شد» را مشاهده کردید همکاران ما در اولین فرصت جهت هماهنگی ارسال نمونه با شما تماس خواهند گرفت.

به همین سادگی می توانید نمونه میکروکانولای مانافام، مختص خودتان را تحویل گرفته و پس از استفاده، ارزیابی نمایید.


 

 

 

ب- روش ثبت نام برای دریافت نمونه میکروکانولای مانافام به صورت کاملا رایگان (آموزش تصویری گام به گام در مرورگر گوشی موبایل)

 وارد سایت www.manafam.com شوید یا اگر این نوشته را در سایت می خوانید به مرحله بعد بروید.

1- از قسمت بالا سمت چپ روی گزینه منوی سه خط بزنید.

 

2- در منویی که باز می شود گزینه برنامه ارسال نمونه رایگان را انتخاب کنیدیا روی همین لینک بزنید.

 

 

 

3- در این قسمت حداقل فیلدهای ستاره دار را پر کنید.

4- قوانین ارسال نمونه رایگان را تایید کنید (تیک تایید را فعال کنید) و بر روی گزینه ثبت درخواست بزنید.

 

5- یک پیغام با متن «فرم با موفقیت ثبت شد» مشاهده می کنید.

6- پس از آنکه پیغام «فرم با موفقیت ثبت شد» را مشاهده کردید، همکاران ما در اولین فرصت جهت هماهنگی ارسال نمونه رایگان میکروکانولا با شما تماس خواهند گرفت.